Gamma sp. j.

Profesjonalny Asystent Biura Zarządu i Rady Nadzorczej

Idea szkolenia

Rozwiń

Nowoczesny zarząd może działać skutecznie tylko wtedy, gdy otrzymuje wsparcie organizacyjne od profesjonalnego Asystenta. Pracując z managementem najwyższego stopnia niezbędna jest wszechstronna wiedza biznesowa, kompetencje interpersonalne oraz odpowiednia postawa biznesowa. Jeśli  chcesz być  Profesjonalnym Asystentem, który  nie tylko reaguje na rzeczywistość ale i ją kreuje, który poprzez swoją postawę, samoświadomość i efektywność  buduje wizerunek zarówno swój jak i Zarządu- zapisz się na warsztaty.

Główny cel warsztatów zakłada wielopoziomowe przygotowanie, przekazanie wiedzy oraz praktycznych umiejętności, które uczynią pracę Asystentów Zarządu łatwiejszą, efektywniejszą oraz dającą im satysfakcji. Podczas warsztatów uczestnicy  poznają nie tylko interpretację najnowszych regulacji prawnych, ale także wypracują i nauczą się  stosowania  funkcjonalnych rozwiązań wewnętrznych  wspierających organy spółki.   

I dzień warsztatów to spotkanie z Jackiem Rozenkiem- mistrzem  kreowania wizerunku, zaawansowanych technik zarządzania wrażeniem w relacjach biznesowych oraz  uznawanym  za najlepszego w Polsce ekspertem  z zakresu wystąpień publicznych oraz storytellingu. Uczestnicy nauczą się jak profesjonalnie przygotować prezentację biznesową, zwiększą swoją efektywność osobistą poprzez stworzenie profesjonalnego wizerunku biznesowego. Ważnym aspektem jest także rozwój umiejętności interpersonalnych takich jak  radzenie sobie ze stresem i trudnymi sytuacjami oraz skuteczne zarządzanie sobą w czasie.

II dzień warsztatów to zastosowanie praktycznych rozwiązań w wspieraniu organów spółki. Uczestnicy  poznają kluczowe aspekty prawne funkcjonowania organów spółki, dowiedzą się jakie są kompetencje członków poszczególnych organów, nauczą się organizacji dokumentów spółki, poznają zasady  tworzenia  pism, dokumentów oraz raportów.  Dowiedzą się w jaki sposób funkcjonuje KRS.

 

Korzyści dla organizacji:

  • Skuteczniejsza organizacja pracy Asystentki
  • Efektywniejsza komunikacją  i współpraca
  • Zwiększenie motywacji wśród Asystentów
  • Wzrost wskaźników biznesowych

Korzyści dla pracownika:

  • Wzrost efektywności i satysfakcji zawodowej na stanowisku Asystentki
  • Zgłębienie tajników efektywnego wykorzystania kanonów profesjonalnej autoprezentacji  w kształtowaniu wizerunku eksperta
  • Zdobycie umiejętności w jaki sposób przygotować skuteczną prezentację biznesową oraz jak profesjonalnie reprezentować firmę
  • Zdobycie wiedzy na temat  obsługi zarządu i rad nadzorczych w zakresie dokumentacji
  • Poznanie zasad  tworzenia i udostępniania  dokumentacji

Korzyści wspólne:

  • Wyższy poziom zadowolenia i satysfakcji  u Asystentów  oraz kadry zarządzającej
  • Wzmocnienie dobrego wizerunku firmy na rynku
  • Większa skuteczność biznesowa 

Szkolenie skierowane jest do:

  • Asystentów Biur Zarządu
  • Asystentów Rad Nadzorczych
  • Asystentów prezesów
  • Asystentów Kierowników Biur Zarządu
  • Specjalistów ds. administracji
  • Specjalistów ds. obsługi władz spółki

Metodologia:

Warsztaty mają formę interaktywną, w których uczestnicy biorą aktywny udział (rozwiązywanie realnych sytuacji, konkretnych przypadków).

Program szkolenia

Rozwiń

I Dzień – Warsztaty prowadzi Jacek Rozenek

Moduł 1: Kompetencje Zarządu i Rady Nadzorczej

  • Uprawnienia Zarządu i Rady Nadzorczej w spółce kapitałowej (analiza zapisów Ksh).
  • Prawo Zarządu do reprezentowania spółki a zgody korporacyjne (analiza przykładowych zapisów z umów spółek).
  • Tryb powoływania Rady Nadzorczej – podobieństwa i różnice w spółce z o.o. i akcyjnej.
  • Powołanie i odwołanie członków Zarządu i Rady Nadzorczej (wpis deklaratoryjny i konstytutywny, czyli od kiedy obowiązują zmiany).

Moduł 2: Kluczowe dokumenty korporacyjne (uchwały, protokoły, tekst jednolity spółki)

  • Podstawowe dokumenty rejestrowe i korporacyjne spółek kapitałowych.
  • Tryb nadawania numeru NIP i REGON po nowelizacji ustawy o KRS. Zasady wydawania potwierdzeń o nadanych numerach.
  • Jak się bronić przed stereotypami? Ważność elektronicznych odpisów i wydruków pobranych z ogólnodostępnych sieci teleinformatycznych, art. 4 a ustawy o KRS.
  • Tekst jednolity umowy spółki – w jakich sytuacjach będzie potrzebny, zasady tworzenia, tryb wprowadzenia zmian w umowie spółki.
  • Ewidencjonowanie dokumentów i zasady tworzenia rejestrów.

Moduł 3: Krajowy Rejestr Sądowy w codziennej pracy asystenta

  • Jakie akty prawne regulują funkcjonowanie rejestru?
  • Rodzaje rejestrów prowadzonych przez Krajowy Rejestr Sądowy.
  • Jakie dokumenty zawierają akta spółek wpisanych do rejestru?
  • W jakim celu powstał rejestr przedsiębiorców? Podstawowe funkcje i wynikające z nich obowiązki spółek kapitałowych.
  • Jakie dane należy aktualizować w Krajowym Rejestrze Sądowy? Omówienie przykładów na podstawie odpisu aktualnego z KRS.
  • Jakie informacje zawiera odpis pełny z KRS i w jakich sytuacjach będzie potrzebny?
  • Dlaczego należy aktualizować dane w rejestrze przedsiębiorców? Na czym polega zasada domniemania prawdziwości danych?
  • Konsekwencje uchybień – odpowiedzialność Zarządu i wspólników za wyrządzoną szkodę, przykłady uchybień i ich skutki, grzywna a postępowanie przymuszające.

Moduł 4: Zasady redagowania pism, tworzenie dokumentów w praktyce

  • Wartość informacyjna i komunikacyjna wypowiedzi.
  • Cechy języka pisanego.
  • Podstawowe zakłócenia stylistyczne i ich wpływ na ocenę kompetencji autora tekstu.
  • Czym charakteryzuje się dobry styl? Jak pisać, by inni nas czytali i rozumieli.
  • Jak zaplanować wypowiedz i ustalić hierarchię poszczególnych elementów?
  • Etykieta w korespondencji tradycyjnej i elektronicznej – dobre praktyki.
  • Ćwiczenia redakcyjne.


II Dzień – Warsztaty prowadzi Małgorzata Wozba 

Moduł 1: Budowanie wizerunku profesjonalnego Asystenta Biura Zarządu i Rady Nadzorczej

  • Status eksperta - rzetelność, wiarygodność, przygotowanie
  • Świadomość budowania wizerunku firmy
  • Jak wykorzystać język korzyści w budowaniu osobistego wizerunku
  • Prowadzenie polityki informacyjnej – jak tworzyć środowisko sprzyjające sprawnemu i efektywnemu przepływowi informacji

Moduł 2: Profesjonalna prezentacja biznesowa, czyli jak skutecznie prezentować

  • Jak stworzyć efektywną prezentację biznesową?
  • Przygotowanie prezentacji krok po kroku
  • Założenia merytoryczne oraz cele prezentacji
  • Prezentacja „last minute”, czyli jak przygotować profesjonalną prezentację na ostatnią chwilę

Moduł 3: Asystent w roli organizatora spotkań Zarządu i Rady Nadzorczej

  • Zasady przygotowania spotkań
  • Jak wzbudzać zaufanie i budować wiarygodność
  • Jak podtrzymywać atmosferę współpracy podczas spotkań
  • Jak zarządzać sytuacją podczas spotkania
  • Sterowanie dynamiką spotkań. Co? Jak? Kiedy?
Moduł 4: Radzenie sobie z trudnymi sytuacjami w codziennych i oficjalnych sytuacjach oraz organizacja czasu pracy Asystenta Zarządu
  • Typowe błędy w kontaktach – łamanie zasad etykiety
  • Sposoby rozwiązywania sytuacji eskalacji konfliktu
  • Radzenie sobie z niezręczną sytuacją przy oficjalnej okazji
  • Doskonalenie zarządzania sobą w czasie

Klienci, dla których Gamma zrealizowała szkolenia:

O_glowny-inspektorat-transportu-drogowego_nck_panstwowy-fundusz-rehabilitacji-osob-niepelnosprawnych_oki_ministerstwo-kultury-i-dziedzictwa-narodowego_benefit-syst.jpg|O_inspektorat-transportu_-centrum-krwi_fundusz-rehabilitacji-niepelnosprawnych_oki_ministerstwo-kultury_benefit-syst.jpg|O_sanicet-kolo_rwe_tmobile_infosys_deloitte_faurecia.jpg
208|214
210
TRENERZY SZKOLENIA INFORMACJE O SZKOLENIU

SZKOLENIE NA ZAMÓWIENIE
1500 zł/os

KONSULTANT SZKOLENIA

Alicja Kubowicz

Project Manager
Tel. kom. [+48] 505 285 870
Tel. [+48] 22 201 93 56
Fax: [+48] 22 266 08 51



a.kubowicz@projektgamma.pl
Zostaw swój nr telefonu. Skontaktujemy się szybko.

Obecne szkolenie
Profesjonalny Asystent Biura Zarządu i Rady Nadzorczej

LISTA SZKOLEŃ Z EFEKTYWNOŚCI OSOBISTEJ

Zarządzanie stresem i przeciwdziałanie wypaleniu zawodowemu
Zarządzanie stresem i przeciwdziałanie wypaleniu zawodowemu
12 czerwca 2017 - 13 czerwca 2017
Warszawa

Koniec z paraliżującym stresem! Dzięki nam dowiesz się jak obniżać stres kiedy sytuacja tego wymaga oraz jak mobilizować się uzyskując stres optymalny. Szkolenie skierowane jest do wszystkich osób, które chcą nauczyć się kontrolować i panować nad stresem - zarówno w pracy, jak i w codziennych sytuacjach życiowych.

Sztuka wystąpień publicznych i prezentacji z Jackiem Rozenkiem
Sztuka wystąpień publicznych i prezentacji z Jackiem Rozenkiem
19 czerwca 2017 - 20 czerwca 2017
Warszawa

Twoja praca wymaga publicznego  prezentowania raportów, wyników swojej pracy, ofert współpracownikom, przełożonym lub klientom? Paraliżuje Cię strach przed wystąpieniami publicznymi? Masz trudności w prowadzeniu prezentacji biznesowych i przekonaniu do swoich racji? Jeśli tak- to szkolenie jest dla Ciebie.

Zarządzanie emocjami w biznesie z elementami Work Life Balance
Zarządzanie emocjami w biznesie z elementami Work Life Balance
SZKOLENIE NA ZAMÓWIENIE

Chcesz dowiedzieć się  w  jaki sposób działają emocje i jak często w nieświadomy sposób kierują naszym zachowaniem? Chcesz nauczyć się kontrolować i zarządzać emocjami, tak by stać się  skutecznym menedżerem własnych i cudzych emocji?

Profesjonalny Asystent Biura Zarządu i Rady Nadzorczej
Profesjonalny Asystent Biura Zarządu i Rady Nadzorczej
SZKOLENIE NA ZAMÓWIENIE

Warsztaty z elementami kształtowania  postawy biznesowej i rozwijania umiejętności interpersonalnej oparte na unikalnym modelu kompetencyjnym  wypracowanym przez ekspertów  od lat wspierających działanie Biur Zarządów I Rad Nadzorczych.

Asertywna komunikacja i efektywność osobista w życiu zawodowym i prywatnym
Asertywna komunikacja i efektywność osobista w życiu zawodowym i prywatnym
SZKOLENIE NA ZAMÓWIENIE

Czy kiedykolwiek zadawałeś sobie pytanie, czy Twoja skuteczność w biznesie ma jakikolwiek związek z Twoją asertywnością i umiejętnością komunikacji z innymi? Czy naprawdę uważasz, że asertywność polega na tym, że potrafisz powiedzieć twardo NIE!? Zapisz się na trening Tomasza Piotra Sidewicza i odkryj w czym tkwi sekret sukcesu.

The sky is the limit - trening pewności siebie
The sky is the limit - trening pewności siebie
SZKOLENIE NA ZAMÓWIENIE

Czy zastanawiałeś się kiedyś, jakby zmieniło się Twoje życie, gdybyś miał większą pewność siebie? Co takiego mógłbyś osiągnąć i zrobić gdybyś bardziej wierzył we własne siłyi kompetencje? Zapisz się na warsztat i zwiększ swoją pewność siebie.

Komunikacja w organizacji - jak usprawnić proces przepływu informacji?
Komunikacja w organizacji - jak usprawnić proces przepływu informacji?
SZKOLENIE NA ZAMÓWIENIE

Komunikacja. Jedna z podstawowych kompetencji „życiowych”, którą posiada każdy człowiek. A tak niewielu potrafi z niej korzystać, szczególnie w środowisku zawodowym. Jak zatem udrożnić kanały komunikacyjne, jak sprawić, aby ludzie chętniej się wymieniali informacjami i dzielili doświadczeniem? Jak usprawnić i uprzyjemnić wewnątrzfirmową korespondencję? 

EFEKTYWNOŚĆ OSOBISTA W OPARCIU O METODOLOGIĘ MBTI®
EFEKTYWNOŚĆ OSOBISTA W OPARCIU O METODOLOGIĘ MBTI®
SZKOLENIE NA ZAMÓWIENIE

MBTI® jest narzędziem, które pomaga w zrozumieniu stylu funkcjonowania każdego człowieka. Pokazuje nasze preferowane strategie budowania relacji z innymi, podejmowania decyzji, wyjaśnia i pomaga zaakceptować różnice pomiędzy ludźmi, dzięki temu jest przydatne do rozwijania różnorodnych kompetencji tak w życiu zawodowym, jak i osobistym w sposób świadomy i zgodny z naszymi potrzebami i wartościami.

EFEKTYWNOŚĆ OSOBISTA W OPARCIU O MODEL R. DILTSA
EFEKTYWNOŚĆ OSOBISTA W OPARCIU O MODEL R. DILTSA
SZKOLENIE NA ZAMÓWIENIE

Szkolenie pozwoli uczestnikom rozpoznać osobiste bariery obniżające efektywność. Każdy z uczestników będzie miał na szkoleniu przestrzeń, aby bariery zniwelować i wypracowań nowe przekonania proefektywnościowe.

PROFESJONALNY SEKRETARIAT
PROFESJONALNY SEKRETARIAT
SZKOLENIE NA ZAMÓWIENIE

Sekretariat to centrum wizytówka firmy- to miejsce, w którym firma buduje swój profesjonalny wizerunek wśród klientów oraz współpracowników. Wykorzystaj potencjał sekretariatu do umocnienia swojej pozycji na rynku.

ASERTYWNA KOMUNIKACJA I ROZWIĄZYWANIE KONFLIKTÓW
ASERTYWNA KOMUNIKACJA I ROZWIĄZYWANIE KONFLIKTÓW
SZKOLENIE NA ZAMÓWIENIE

 Buduj długotrwałe, przyjazne i uczciwe relacje z innymi ludźmi, w zgodzie ze SOBĄ i swoimi zasadami. Szkolenie rozwija kompetencje społeczne – bardzo przydatne zarówno w życiu zawodowym jak i prywatnym. W omówieniu trener będzie odnosił się do obu kontekstów, tak aby uczestnicy mogli stosować techniki w obu sferach życiowych.

POWER OF PRESENTATION - sztuka skutecznych wystąpień
POWER OF PRESENTATION - sztuka skutecznych wystąpień
SZKOLENIE NA ZAMÓWIENIE

Koniec z tremą! Czas na perfekcyjne prezentowanie- zarządzanie wizerunkiem, świadome budowanie relacji, dobieranie technik komunikacji, odpowiednie techniki prezentacji, analiza danych, pozyskiwanie danych. Jesteś dobrym mówcą! My nauczymy Cię jak to wydobyć, pielęgnować, tak abyś był wiarygodny dla słuchaczy.

MULTITASKING I EFEKTYWNOŚĆ OSOBISTA
MULTITASKING I EFEKTYWNOŚĆ OSOBISTA
SZKOLENIE NA ZAMÓWIENIE

Uczymy jak lepiej zarządzać sobą w czasie  - bo czasu nie da się pozyskać ani gromadzić. Szkolenie daje większą efektywność przy mniejszej presji własnej i otocznia. Multitasking, znajomość własnej krzywej efektywności oraz techniki zarzadzania swoją efektywności w danej jednostce czasu powodują, że szkolenie przekłada się na realną zmianą zarówno w życiu zawodowym jak i prywatnym.

INNOWACYJNOŚĆ I KREATYWNOŚĆ
INNOWACYJNOŚĆ I KREATYWNOŚĆ
SZKOLENIE NA ZAMÓWIENIE

Trening kreatywności daje nowe pomysły. Trening innowacyjności uczy jak je zastosować w praktyce. Najnowsze know how, trenerzy eksperci, warsztatowe podejście. Koncepcja treningu łączącego te dwa obszary pozwala uzyskać realne efekty – spełnienie potencjału pracowników , realne wdrożenia i podnoszenie efektywności i satysfakcji z pracy.

SZTUKA SAVOIR VIVRE
SZTUKA SAVOIR VIVRE
SZKOLENIE NA ZAMÓWIENIE

Liczy się pierwsze wrażenie, wybierając się na spotkanie biznesowe bądź oficjalne przyjęcie będziesz wiedział jak się przedstawiać, komu wypada pierwszemu podać rękę kiedy i jak wręczyć wizytówkę. Dzięki wiedzy opartej na przykładach i symulacji trudnych sytuacji, poznasz jak stać się osobą elegancką, prowadzić rozmowy i dostosować dystans do różnic kulturowych.

EFFECTIVE COMMUNICATION - praktyczny warsztat komunikacji interpersonalnej
EFFECTIVE COMMUNICATION - praktyczny warsztat komunikacji interpersonalnej
SZKOLENIE NA ZAMÓWIENIE

Czujesz się nie zrozumiany przez innych? Ty ich nie rozumiesz? Szkolenie pozwoli Ci na lepsze rozpoznanie emocji własnych oraz osób w Twoim otoczeniu. Poznasz metody i narzędzia, które pomogą Ci na efektywną komunikacje z innymi.

SKONTAKTUJ SIĘ Z NAMI

Porozmawiamy o twoich potrzebach
tel: 22/266 08 48, tel. kom.: 505 273 550, biuro@projektgamma.pl
*wymagane